• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Στους New York Times το ιντερνετικό αγγελιόσημο!

12/07/2010

Παρόν / 18.07.2010

Πέρασε τα ελληνικά σύνορα η κόντρα για την επέκταση του  Αγγελιοσήμου στο Internet . Και μπορεί η επίμαχη διάταξη να αποσύρθηκε, όμως το ρεπορτάζ των New York Times  του περασμένου Σαββάτου προσφέρει ενδιαφέρουσες πληροφορίες . Η αμερικανική εφημερίδα παρατηρεί καταρχήν πως  , «η κυβέρνηση απέσυρε την προπερασμένη Παρασκευή τα σχέδια της για φόρο της τάξης του 21,5% επί των εσόδων της διαφήμισης στο διαδίκτυο για τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες που εδρεύουν στην Ελλάδα» , «υποκύπτοντας στις έντονες πιέσεις ενημερωτικών οργανισμών και διαφημιστών. Σύμφωνα με την εφημερίδα «τα έσοδα που θα προέκυπταν από τον προτεινόμενο φόρο, τα οποία υπολογίζονται στα 6,5 εκατ. ευρώ, τα οποία θα παρέχονταν για τη δημιουργία συνταξιοδοτικού ταμείου για τους δημοσιογράφους του διαδικτύου, πολλοί εκ των οποίων δεν καλύπτονται από το ελληνικό συνταξιοδοτικό σύστημα, εξαιτίας ενός κενού στη νομοθεσία.»

Σύμβουλος του πρωθυπουργού που μίλησε στους New York Times δήλωσε εβδομάδα ότι οι χρεώσεις είναι απαραίτητες για την προστασία των δημοσιογράφων, ολοένα και περισσότεροι εκ των οποίων εργάζονται σε διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης. «Αυτός είναι ένας τρόπος να προστατευτούν οι δημοσιογράφοι και η δημοσιογραφία στην Ελλάδα» δήλωσε η σύμβουλος, η οποία ζήτησε να μην κατονομαστεί επειδή δεν μιλούσε επίσημα εκ μέρους της κυβέρνησης. Για τους νομοθέτες κυβερνήσεων που αντιμετωπίζουν έλλειψη ρευστότητας στην Ελλάδα και αλλού, το δέλεαρ του ίντερνετ είναι ισχυρό: οι διαφημιστές ξόδεψαν 4,7 δις. το 2009 στην Ευρώπη για την Online διαφήμιση, 19% από τις συνολικές διαφημιστικές δαπάνες, σύμφωνα με το IAB Europe Στη Γαλλία, οι νομοθέτες εξετάζουν το ενδεχόμενο να φορολογήσουν τις διαδικτυακές διαφημίσεις από το φθινόπωρο, με στόχο την υποστήριξη της γαλλικής μουσικής βιομηχανίας, μια ιδέα που προέκυψε εφέτος, σε κυβερνητική αναφορά που εξέταζε νέους τρόπους για την υποστήριξη και την προστασία της γαλλικής κουλτούρας. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακύψει συγκεκριμένες προτάσεις.

Στην περίπτωση της Ελλάδας, η πρόταση προέκυψε όταν η οικονομία του Internet άρχισε να ανθίζει. Τα έσοδα από τη διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 45% το 2009, στα 55 εκατ. ευρώ από 37,9 εκατ. το 2008 Η ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στη χώρα, έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το 2008, αγγίζοντας το 17% των νοικοκυριών τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κομισιόν, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 24,8%.

Ο Κλέαρχος Τσαουσίδης, αντιπρόεδρος της ΠΟΕΣΥ δήλωσε  στην εφημερίδα ότι η απόφαση να εγκαταλειφθεί η πρόταση, αποτελεί πλήγμα για τους δημοσιογράφους του διαδικτύου στη χώρα μας. «Η κυβέρνηση πρέπει να ενισχύσει τη νομοθεσία. Οι δημοσιογράφοι του ίντερνετ γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης», σημείωσε «Είναι αρκετά περίεργο να επιβάλεις ένα φόρο στη μοναδική βιομηχανία που αναπτύσσεται σε αυτή την περίοδο ύφεσης», ανέφερε ο Κωνσταντίνος Καμάρας, αντιπρόεδρος της 24Media, και ιδρυτής του ΙΑΒ, που εκπροσωπεί τους διαδικτυακούς διαφημιστές της χώρας.Ο Γιώργος Ζαλόκωστας, διευθυντής μέσων Ενημέρωσης στη Unilever Greece στην Αθήνα, είπε ότι η εισφορά θα προστεθεί θα προστεθεί στα διαφημιστικά έσοδα της εταιρίας, η οποία διέθεσε 30 εκατ. ευρώ το 2009 στην ελληνική διαφημιστική αγορά, εκ των οποίων τα 900.000 ευρώ σε διαδικτυακές διαφημίσεις. Ο Μάρκο Στρούκερ, γενικός διευθυντής των διαδικτυακών επιχειρήσεων του ομίλου Antenna, προειδοποίησε ότι ο προτεινόμενος φόρος θα βλάψει την επιχείρησή του, τη βιομηχανία, και την ελληνική οικονομία.

Η θέση του ΕΔΟΕΑΠ

Με καταχώρηση στις εφημερίδες για το αγγελιόσημο απάντησε στην ΕΔΕΕ ο ΕΔΟΕΑΠ . δηλώνοντας  πως “η απόσυρση του άρθρου 67 συντελεί στη φοροδιαφυγή και ευνοεί τους λίγους σε βάρος των πολλών” και καλεί τον υπουργό, την κυβέρνηση και τα μέλη του κοινοβουλίου “να μην υποχωρήσουν ” στη συγκεκριμένη διάταξη. Ο ΕΔΟΕΑΠ μεταξύ άλλων λοιπόν σημείωνε πω «την ώρα που όλοι οι Έλληνες κάνουν θυσίες κάποιοι <<διαφημίζουν>> δήθεν εξαιρέσεις και ανύπαρκτες προικοδοτήσεις στα Ταμεία των σκληρά εργαζομένων ανθρώπων των ΜΜΕ προκειμένου να φοροδιαφεύγουν και να μένουν ανεξέλεγκτοι».  Κι ακόμη πως  «οι Έλληνες διαφημιστές, δηλαδή οι υποχρεωτικοί μεσάζοντες ανάμεσα στα ΜΜΕ και τους διαφημιζόμενους, αγωνίζονται εδώ και χρόνια για την αύξηση των ανεξέλεγκτων κερδών τους επιχειρώντας να πείσουν την κοινωνία, την πολιτεία τους διαφημιζόμενους και τους καταναλωτές ότι το Αγγελιόσημο είναι μια νοσηρή υπόθεση που πρέπει να καταργηθεί γιατί επιβαρύνει την τιμή του προϊόντος» «Πρόκειται για μια κατασκευή, είναι η θέση του ΕΔΟΕΑΟ «όσων εμπορεύονται το χώρο και το χρόνο των ΜΜΕ αγοράζοντας ,  μεταπουλώντας και χρησιμοποιώντας ανεξέλεγκτα  σε βάρος της κοινωνίας”.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Εφημερίδες Tagged With: IAB Hellas, New York Times, αγγελιόσημο

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη
  • ΑΙΧΜΕΣ: Ψάχνει για συνδρομητές ο ΑΝΤ1+
  • Μία θορυβώδης αποχώρηση από το "Survivor"
  • «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» για 3η σεζόν στην ΕΡΤ
  • Η στελέχωση του Formediatv
  • Πρεμιέρα για την ταινία «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο ΑΝΤ1+

Τελευταιες αναρτησεις

  • Ο Τομ Κρουζ απόψε στο «The Late Late Show with James Corden» από την Cosmote TV
  • Ένας αμφορέας στο “The masked singer”
  • ΕΣΗΕΑ: Οι δύο πρώην εκδότριες της “Ναυτεμπορικής” να πάψουν να στρέφονται κατά των εργαζομένων
  • H streaming υπηρεσία Disney+ (και) στο Vodafone TV
  • Λίβερπουλ και Ρεάλ παίζουν μπάλα στα καταστήματα ΟΠΑΠ – Football night και εκπλήξεις το Σάββατο σε Νέα Σμύρνη, Αγίους Αναργύρους και Γλυφάδα

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη


MH XAΣΕΤΕ ΤΟ “ΠΑΡΟΝ” ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

Ο ΑΝΤ1 δεν έχει ανακοινώσει ως σήμερα συνδρομητές για την υπηρεσία ΑΝΤ1+. Τα πρώτα νούμερα δεν είναι τα αναμενόμενα και ως εκ τούτου… Γιατί, άραγε, μια τηλεοπτική υπηρεσία, που διαφημίζεται στις …στάσεις και δεν έχει επαρκές περιεχόμενο, δεν έχει απήχηση. Μετά τη “Γέφυρα” στο  ANT1+ ακολουθεί ο “Φίλος”, το “Σώσε με” και μετά η σειρά […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.