Η χαμένη τηλεθέαση

FINAL ANT1 LOGOΣυγκρίνοντας τα εβδομαδιαία ποσοστά θεαματικότητας για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, διαπιστώνει κανείς μια μικρή απώλεια τηλεθέασης στους σταθμούς που συμπεριλαμβάνονται στη μέτρηση. Η χαμένη τηλεθέαση βρίσκεται στους περιφερειακούς σταθμούς της Αττικής ή της περιφέρειας – στοιχεία που δεν ανακοινώνονται παρά μόνο στους πελάτες της εταιρείας μέτρησης. Είναι, πάντως, ενδεικτικό ότι ο ΑΝΤ1 έχασε σχεδόν δύο μονάδες την περασμένη εβδομάδα, ενώ μειώθηκε και η τηλεθέαση του Alpha.

 

 

10 – 16/10 3 – 9/10
ΑΝΤ1 14,3% 16%
ALPHA 12,9% 13,2%
ΣΚΑΪ 11,8% 11,8%
STAR 11,6% 11,1%
MEGA 10,9% 10,3%
E-TV 8,2% 7,5%
ΕΡΤ1 5,9% 5,5%
ΕΡΤ2 2,2% 2,4%
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1% 0,9%

Πηγή: Nielsen

Comments

  1. αέναα mediaκα δάνεια says:

    Εκπλήσει πολύ αρνητικά το γεγονός ότι τα ακριβοπληρωμένα στελέχη καναλιών κ οι διαφημιστικών εταιρειών δεν έχουν πάρει μυρωδιά τις αλλαγές που πολύ αργά αλλά σταθερά γίνονται στο παραγωγικό-κυρίως αλλά όχι μόνο-μοντέλο της χώρας και αναζητούν υπεραξία στο χρεωκοπημένο μοντέλο του μέχρι του 2008 ψάχνοντας κέρδη μέσω των τηλεοπτικών προγραμμάτων και διαφημίσεων τους στο κοινό των υπηρεσιών του τριτογενούς δημόσιου ΄η ιδιωτικού τομέα κ όχι εκεί που παράγεται πραγματικά προιόν και υπεραξία δηλαδή στο πρωτογενές ΄η δευτερογενές….
    Θα περίμενε να έχουν εντάξει ήδη σοβαρές εκπομπές για τομείς όπου οι διαφημιζόμενοι ασφυκτιούν στα πλαίσια μόνο των εξειδικευμένων sites…
    Aκόμη και οι μεταβολές στις βάσεις των πανελλαδικών θα μπορούσαν να τους δώσουν ιδέες για το που πάει πραγματικά η ελληνική κοινωνία για όσους μείνουν εδώ….

Leave a Reply

%d bloggers like this: