Στροφή στα reality games ο ΣΚΑΪ

X-FactorΕπένδυση στα reality games από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Σύμφωνα με πληροφορίες, προχώρησε σε συμφωνία με τον παραγωγό τηλεοπτικών προγραμμάτων και ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού TV8, Ατζούν Αλί Ιλιτζαλί, για την εκχώρηση του συνόλου των προγραμμάτων που παράγει. Έτσι, εκτός από το «X-Factor» της Fremantle, θα βγάλει, σε συνεργασία με την εταιρεία του τούρκου επιχειρηματία, το «Voice», για το οποίο υπήρχε αρχικά συμφωνία με το Star, το «Voice Kids» και από το 2017 το «Survivor». Επίσης ο ΣΚΑΪ θα αρχίσει να μεταδίδει ταινίες στη νυχτερινή ζώνη, μετακινώντας τις σειρές το καλοκαίρι. Με αυτόν τον σχεδιασμό είναι πολύ πιθανό το δελτίο ειδήσεων να μετατοπιστεί χρονικά από τις 9.00 το βράδυ στις 8.00 για να μείνει ελεύθερο το prime time για τα νέα τηλεοπτικά προϊόντα.

 

Comments

  1. Γιάνης says:

    Είναι ίσως η κατάλληλη στιγμή κάποιος από τους υπόλοιπους σταθμούς (της ΕΡΤ συμπεριλαμβανομένης) να εκμεταλλευτεί το κενο που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα αφήσει στην ενημέρωση ο ΣΚΑΙ και με έξυπνες κινήσεις να δημιουργήσει αντίπαλο δέος στην ενημέρωση…

    • Μελλοθάνατος says:

      Μα τι κενο να καλυψει η ΕΡΤ ? Με διευθυνση ειδησεων καθοδηγουμενη απο το Μαξιμου καθε φορα ?
      Με τοσους δημοσιογραφους που βαριουνται να εργαστουν ? Χωρις κινητρα επαγγελματικα ?

      • Γιάνης says:

        καλα, ετσι όπως το βλεπω και ο ΣΚΑΙ σε λιγες μέρες καθοδηγούμενος από το Μαξίμου θα γίνει με την αλλαγή πλευσης που διαφαίνεται… lol

  2. αέναα mediaκα δάνεια says:

    Θα πάρει χρόνια και θα χρειασθούν πολλά εκατομμύρια ευρώ σε πρόγραμμα για να μετατραπεί-αν μπορέσει να το πετύχει-ο τηλεοπτικός σκαι της μεγαλοαστικής τάξης σε σκαι της πρώην και νυν μικροαστικής τάξης…
    Γιατί μπορεί η μεγαλοαστική τάξη-όση τουλάχιστον έμεινε στην Ελλάδα-να έχει τα λεφτά αλλά δεν περιμένει να ενημερωθεί από την τηλεόραση για να καταναλώσει.
    Αντίθετα οι πρώην και νυν μικροαστοί είναι κ στην Ελλάδα το αγαπημένο κοινό των διαφημιστών της τηλεόρασης.
    Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από την πρώην ελιτίστικη αλυσίδα S/M που ψάχνει μέσω τηλεοπτικής διαφήμισης χαρακτήρες καταναλωτών από το …Μπουρνάζι,δεν υπάρχει.

Leave a Reply

%d bloggers like this: