Κυρ. Μητσοτάκης: Αλαφούζος ή Μαρινάκης;

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ενώπιον αποφάσεων ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσον αφορά τη στάση που θα τηρήσει η ΝΔ στο ΕΣΡ επί των τηλεοπτικών αδειών. Η υποστήριξη που έχει από το συγκρότημα Αλαφούζου («Καθημερινή», Όμιλος ΣΚΑΪ) είναι ισχυρή, ενώ η Ντόρα Μπακογιάννη συνδέεται με κουμπαριά με τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Η πλευρά Αλαφούζου δεν θέλει να δοθεί η δυνατότητα στο «Number One» της Άλτερ Έγκο του Βαγγέλη Μαρινάκη να εκπέμψει. Τα «Παραπολιτικά» έστειλαν την περασμένη Κυριακή το μήνυμα πως ο επιχειρηματίας αναμένει τις αποφάσεις του ΕΣΡ. Θα γίνει μάχη…

Comments

  1. αέναα mediaκα δάνεια says:

    Λογικά θα κάνουν ο μπουμπούκος και ο κούλης(με αυτή την σειρά) τα πολιτικά κορόιδα…
    Ο μπουμπούκος είναι (συν)παρουσιαστής στο φάληρο,άσε που η πολιτική …ευελιξία(και΄προς τα ακροδεξια) του φαλήρου θα τον βοηθήσει είτε να καταλάβει και τυπικά την ηγεσία της ΝΔ είτε να φτιάξει την …σοβαρή Χρυσή Αυγή(τύπου τραμπ) που ονειρεύεται ο κύριος babis…
    O κούλης έχει ευεργετηθεί επικοινωνιακά από το φάληρο σε μια εποχή που σχεδόν κανένας δεν τον στήριζε για πρόεδρο…

    Λογικά και οι δύο για να αντιμετωπίσουν την οργή του βαγγέλη για τις άδειες αλλά και για να τιμήσουν την πολιτική και ιδεολογική φιλία με το φάληρο θα κάνους τους πολιτικούς ψόφιους κοριούς και πετάξουν την μπάλλα και την ευθύνη στο εσρ….

  2. NIKGEO says:

    Όσοι γνωρίζουν νομικά ξέρουν ότι μετά την απόφαση του ΣτΕ ο διαγωνισμός είναι ανυπόστατος, μη γενόμενος, δεν έχει γεννήσει κάποια συνέπεια στο νομικό κόσμο. Η εταιρεία του Β. Μαρινάκη όπως και κάθε εταιρεία, που έλαβε μέρος στον εν λόγω διαγωνισμό δεν είναι πλέον ούτε υπερθεματιστής ούτε αδειούχος απλώς όσοι πλήρωσαν τις προκαταβολές έχουν μια αξίωση έναντι του δημοσίου να λάβουν πίσω τα χρήματα τους. Αξίωση να τους επιτραπεί να εκπέμψουν αύριο το πρωί νομικά δεν μπορεί να υποστηριχθεί ούτε ευσταθεί η θεωρία περί χορηγήσεως προσωρινών αδειών με νόμο -ακόμα κι αν βαφτιστούν βεβαιώσεις λειτουργίας-και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με κριτήριο την πλειοδοσία ή την συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό που νομικά δεν υπάρχει. Βέβαια βεβαίωση λειτουργίας μπορεί να δοθεί υπό προϋποθέσεις σε τηλεοπτικό σταθμό που λειτουργεί και εκπέμπει με διοικητική άδεια, που έστω έληξε και όχι επί τη βάσει του επιχειρήματος περί ισότητας στην παρανομία, που σα νομικά δεν ισχύει.

    Αν αποφασιστεί ότι θα χορηγηθούν 10 προσωρινές άδειες επί τη βάσει κάποιων κριτηρίων πως θα γίνει η επιλογή ποιων θα εκπέμψουν αν εμφανιστούν περισσότεροι ενδιαφερόμενοι; Κι αν εκπέμψουν όλοι (έστω μέχρι 16 που χωρά το φάσμα) όταν θα προχωρήσει η αδειοδότηση και αποφασιστεί π.χ. ότι θα δοθούν 7 άδειες οι υπόλοιποι θα κλείσουν;Είναι λοιπόν προφανές ότι η θεωρία περί προσωρινών αδειών μπορεί να οδηγήσει σε νομικές περιπλοκές και σε καθεστώς ακόμα πιο άναρχο από το σημερινό.Η διέξοδος είναι μια: Το ΕΣΡ να αποφασίσει με εμπεριστατωμένη άποψη τον αριθμό των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας και το αν θα είναι όλοι γενικού περιεχομένου ή θα υπάρχουν και θεματικοί και να προχωρήσει τάχιστα στην αδειοδοτική διαδικασία,που θα ρυθμίσει οριστικά το τοπίο.Η εν λόγω διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί σε μερικούς μήνες και οι όροι πρέπει να είναι σαφείς: να γνωρίζει εκ των προτέρων ο επενδυτής πόσες θα είναι οι “άδειες”, τον χαρακτήρα τους ως προς την τυπολογία προγράμματος (γενικού περιεχομένου ή θεματικές), την διάρκεια τους, το καταβαλλόμενο τίμημα (το οποίο μπορεί να είναι αρκετά υψηλό αλλά πάντως ίδιο για όλους τους παίκτες), τις λοιπές επιβαρύνσεις και υποχρεώσεις

    • Admin says:

      Ποιοι “είναι αυτοί που γνωρίζουν”; Διότι και το 1998 όσοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό για τις άδειες που ακυρώθηκε , πήραν δικάιωμα εκπομπής.

  3. Γιάνης says:

    Αγαπητέ Admin μην το ψάχνεις…
    Η διαπλοκή όταν τη βόλευε, προσήλθε στο διαγωνισμό (επικυρώνοντάς τον με την συμμετοχή της) και μάλιστα εν μέρει υπερθεμάτισε παίρνοντας άδεια και αξιώνοντας μετά να πέσει μαύρο στους “άλλους” που έχασαν!
    Τώρα που επέστρεψε στις συνήθεις παρανομίες της, θέλει να ορίζει και το ποιοι θα χωρέσουν στην παράγκα της, μην χάσει κομμάτι από το μερτικό.
    Αλλά μια του κλέφτη, δυό, έρχεται και η τρίτη κάποια στιγμή και τότε…

  4. NIKGEO says:

    Οι έχοντες σχέση με τη νομική επιστήμη:δικηγόροι,δικαστές, καθηγητές δικαίου,υπηρετούντες στο ΝΣΚ κλπ είναι αυτοί που γνωρίζουν νομικά.

    Οι νόμοι αυτοί που έδιδαν παράταση στις άδειες λειτουργίας αναφέρονταν σε τηλεοπτικούς σταθμούς που λειτουργούσαν κατά τον χρόνο εκείνο.

    Άρθρο 5 παρ. 1 και 3 του νόμου 2320/1995(ΦΕΚ Α’ 159/03-08-1995):
    1. Άδειες που έχουν χορηγηθεί σε ανώνυμες εταιρείες ή δημοτικές επιχειρήσεις κατά το άρθρο 4 του ν. 1866/1989 εξακολουθούν να ισχύουν για διάστημα ενός (1) έτους από την έναρξη της ισχύος του νόμου αυτού. Μετά τη λήξη τους ακολουθεί η διαδικασία ανανέωσης που προβλέπεται στο άρθρο 2 του παρόντος νόμου.

    3. Τηλεοπτικοί σταθμοί ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ με προσωρινή άδεια δοκιμαστικών εκπομπών, κατά την παράγραφο 2 του άρθρου 24 α του ν. 2075/1992 (ΦΕΚ 129 Α), όπως διαμορφώθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 5 του ν. 2181/1994 (ΦΕΚ 10 Α΄), κρίνονται όπως και όλοι οι σταθμοί που δεν κατέχουν άδεια λειτουργίας, κατά το άρθρο 4 του ν. 1866/1989, εφόσον υποβάλλουν αίτηση κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 του νόμου αυτού. Ο χρόνος λειτουργίας με άδεια δοκιμαστικών εκπομπών υπολογίζεται ως χρόνος λειτουργίας κατά την παράγραφο 6 του άρθρου 2 του παρόντος νόμου.

    Άρθρο 17 παρ. 1 και 5 του νόμου 2644/1998 (ΦΕΚ Α’233/13.10.1998):

    1. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος άρθρου και έχουν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με τη διαδικασία των υπ” αριθμ. 4775/1/3.3.1998 (ΦΕΚ παρ. 15), 4774/1/3.3.1998 (ΦΕΚ παρ. 14), 15011/Ε/3.7.1998 (ΦΕΚ παρ. 36) και 15012/Ε/ 3.7.1998 (ΦΕΚ παρ. 36) αποφάσεων του Υπουργού Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες εντός της γεωγραφικής περιοχής που αντιστοιχεί στον αναγραφόμενο στην αίτησή τους Χάρτη Συχνοτήτων του Παραρτήματος II της υπ” αριθμ. 15587/Ε/1 9.8.1997 κοινής απόφασης των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΦΕΚ 785 Β”), μέχρι την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με την οποία θα χορηγηθούν άδειες λειτουργίας ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών για την αντίστοιχη γεωγραφική περιοχή ή μέχρι την έκδοση απορριπτικής απόφασης μετά την ολοκλήρωση του προβλεπόμενου στο άρθρο 2 παρ. 5 περιπτώσεις γ” και δ” του ν. 2328/1995 ελέγχου συνδρομής των νόμιμων προϋποθέσεων ή της επάρκειας της τεχνικής μελέτης.
    Η αίτηση για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας πρέπει να έχει υποβληθεί από την ιδιοκτήτρια του λειτουργούντος σταθμού εταιρεία ή από εταιρεία στην οποία συμμετέχει η ιδιοκτήτρια του λειτουργούντος σταθμού εταιρεία ή ένας τουλάχιστον μέτοχος ή εταίρος αυτής.
    5. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που λειτουργούν μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου χωρίς να έχουν υποβάλει αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με τη διαδικασία των υπ αριθμ. 4775/1/3.3.1998, 4774/1/3.3.1998. 15011/ Ε/13.7.1998 και 15012/Ε/13.7.1998 αποφάσεων του Υπουργού Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης οφείλουν να διακόψουν άμεσα τη λειτουργία τους. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης τους επιβάλλονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης οι κυρώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 4 παρ. 2 του ν. 2328/1995.
    Η απόφαση αυτή κοινοποιείται και στον αρμόδιο εισαγγελέα για την κίνηση της διαδικασίας ποινικής δίωξης για παραβίαση του άρθρου 4 παρ. 7 του ίδιου νόμου.

    Άρθρο 19 παρ. 2 του νόμου 3051/2002 (ΦΕΚ 220/Α/20-9-2002):

    2. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας οι οποίοι, κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου, θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 1 του Ν. 2644/1998, εξακολουθούν να θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες μέχρι την πρώτη εφαρμογή του άρθρου 2 παρ. 1 του Ν. 2328/1995 με την έκδοση αδειών λειτουργίας για την αντίστοιχη γεωγραφική περιοχή.

    Ομοίως στην ιστοσελίδα του ΕΣΡ στους νομίμως λειτουργούντες σταθμούς εθνικής εμβέλειας γίνεται παραπομπή :http://www.esr.gr/arxeion-xml/pages/esr/esrSite/view?section=e5f2cfb3c0aa1e7683571826e98263e5&categ=1cc24e70d0871e7683571826e98263e5&last_clicked_id=link1.

    Με το καθεστώς των παρατάσεων παρατεινόταν η άδεια λειτουργίας τηλεοπτικών σταθμών που λειτουργούσαν ενώ ειδικά για τους υπάρχοντες σήμερα σταθμούς εθνικής εμβέλειας όλοι είχαν λάβει σχετική διοικητική άδεια το 1993 για εκπομπή στην περιοχή της αττικής με δικαίωμα δικτύωσης σε όλη την επικράτεια (πλην του τότε ΣΚΑΪ νυν ΑΛΦΑ που εξομοιώθηκε με αυτό το καθεστώς μετά τις εκλογές του 1993 από την κυβέρνηση του Α. Παπανδρέου και του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV που το αρχικό δικαίωμα τεχνικής δικτύωσης στην περιοχή της Μακεδονίας μετατράπηκε σε δικαίωμα δικτύωσης σε όλη την επικράτεια) ενώ το αρτ (πτώην τηλεάστυ και telecity) είχε όλα τα χρόνια άδεια εκπομπής στην περιοχή της Αττικής και με απόφαση του ΕΣΡ του δόθηκε η δυνατότητα εκπομπής σε όλη της επικράτεια ( 241/20.5.2013 απόφαση του Ε.Σ.Ρ.).

    Για αυτό η ορθή και νομικά στέρεη λύση για την εκπομπή σήματος από τους νέους παίκτες είναι η τάχιστη διεξαγωγή από το ΕΣΡ της διαγωνιστικής-αδειοδοτικής διαδικασίας, που θα επιλύσει οριστικά το ζήτημα.

    • Admin says:

      Ναι αλλά ποιοι είναι αυτοί που το λένε. Ονοματεπώνυμα. Αλλιώς είναι εκτιμήσεις και τίποτα άλλο.

      • Admin says:

        Και για να το ολοκληρώσουμε. Με την 3578/2010 απόφαση της Ολομέλειας αναφέρονται τα εξής

        . Ακολούθως, στις 13.10.1998, δημοσιεύτηκε ο ν. 2644/1998, στο άρθρο 17 του οποίου ορίστηκε ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας που λειτουργούν κατά την έναρξη ισχύος του άρθρου αυτού και έχουν υποβάλει εμπροθέσμως αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με τη διαδικασία των ως άνω υπουργικών αποφάσεων θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες εντός της γεωγραφικής περιοχής που αντιστοιχεί στον αναγραφόμενο στην αίτησή τους Χάρτη Συχνοτήτων, μέχρι την έκδοση της απόφασης του Υπουργού Τύπου και ΜΜΕ με την οποία θα χορηγηθούν άδειες λειτουργίας ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών (…) Οι διαγωνιστικές διαδικασίες, στις οποίες αναφέρεται το άρθρο 17 του ν. 2644/1998, δεν ολοκληρώθηκαν και καταργήθηκαν με το άρθρο 19 παρ. 2 του ν. 3051/2002, με το οποίο ορίστηκε ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας οι οποίοι, κατά την έναρξη της ισχύος του νόμου θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 1 του ν. 2644/1998, εξακολουθούν να θεωρούνται ως νομίμως λειτουργούντες…”
        Παρόμπια περίπτωση είναι και εδώ. Ακύρωθηκε η διαδικασία, όλοι είναι παράνομοι, και μέχρι να αποδωθούν άδειες, δικαίωμα εκπομπής, με την έκδοση βεβαίωσης, έχουν όσοι έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό, όπως το 1998.

        • Γιάνης says:

          Goal admin!

          Βλέπεις και η νομική επιστήμη, έχει διάφορες αναγνώσεις και σκεπτικά.
          Αλλιώς δεν θα υπήρχαν δικαστήρια, δικαστές και δικηγόροι.
          Θα υπήρχε μια μονο αλάθητη ανάγνωση των νόμων από τον εκάστοτε πρόεδρο.

  5. NIKGEO says:

    Τα νομικά είναι επιστήμη βασιζόμενα σε κανόνες δικαίου,που τίθενται από τη νομοθετική εξουσία.Δεν είναι εκτιμήσεις,τέτοιες κάνουν οι πολιτικοί και όχι μόνο.Και κάποιοι κόντρα στην γραμματική διατύπωση του Συντάγματος εκτιμούσαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κριθεί ο νόμος Παππά αντισυνταγματικός και κρίθηκε.Ομοίως βεβαίωση λειτουργίας δηλαδή προσωρινή άδεια σε μη λειτουργούντα σταθμό απλώς επειδή κάποια εταιρεία συμμετείχε σε νομικά ανυπόστατο διαγωνισμό παρότι γνώριζε την εκκρεμοδικία και επειδή η εκτελεστική εξουσία έσπευσε να κάνει διαγωνισμό με τα γ νωστά προβλήματα δεν στέκει. Για αυτό να συνδράμει η πολιτεία το εσρ και να προχωρήσει ομαλά η διαδικασία και να περάσουμε στην ομαλότητα.Άλλως με νέα μπαλώματα και προσωρινές άδειες οι πολιτικοι μοιάζουν με τροχονόμους συμφερόντων.

    • Γιάνης says:

      Μπορεί να μην σηκώνουν εκτιμήσεις, αλλά σηκώνουν “αναγνώσεις” τα νομικά.
      Αλλιώς δεν θα υπήρχε διχογνωμία στο ΣΤΕ, με 14 υπέρ της αντισυνταγματικότητας και 11 κατά! Οι 11 τι ήταν? Άσχετοι? Προφανώς είχαν διαφορετική “ανάγνωση” των κανόνων δικαίου.

Leave a Reply

%d bloggers like this: