• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Απευθείας διαφήμιση στην TV,
χωρίς «επιστροφές»

05/05/2017

Ένα νέο τοπίο αναμένεται να διαμορφωθεί στο χρηματιστήριο της τηλεοπτικής διαφήμισης. Μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα η κυβέρνηση αισιοδοξεί πως θα έχει ψηφίσει το σχέδιο νόμου για την αγορά και την πώληση διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση. Το υφιστάμενο καθεστώς των «επιβραβεύσεων» καταργείται, ενώ αναμένεται να περάσει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας και ο νόμος Σταμάτη του 2014, που αναγορεύει τους τηλεοπτικούς σταθμούς σε media shops. Εφόσον ψηφιστεί ο νόμος, οι συναλλαγές μεταξύ των ενδιαφερομένων θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά, σε τιμές που θα συμφωνούν μεταξύ τους, μέσα από μια πλατφόρμα δημοπρασιών.

Το σύστημα θα είναι πλήρως ελεύθερο για όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν διαφημιστικό τηλεοπτικό χρόνο, ο οποίος δεν θα είναι δυνατόν να μεταπουληθεί. Το Μέσο θα ανακοινώνει την πώληση και οι διαφημιστικές εταιρείες, ή τα media shops, θα μπορούν να αγοράζουν από την προηγούμενη χρονιά, όπως συμβαίνει έως και σήμερα, ή να κλείνουν συμφωνία λίγο πριν από τη μετάδοση του τηλεοπτικού προγράμματος. Κάθε άλλη γραπτή συμφωνία δεν θα έχει ισχύ, όπως και οι περίφημοι κατάλογοι με τις τιμές που καταθέτουν στην εφορία οι τηλεοπτικοί σταθμοί.

Το τίμημα που θα συμφωνούν τα δύο μέρη, μέσα από μια διαδικασία ανταγωνισμού από τη δημοπράτηση του προϊόντος, θα συνοδεύει τη σύμβαση μέχρι την ολοκλήρωσή της, ενώ αυτό και μόνο θα λαμβάνεται υπόψη από την Εφορία. Επί του τιμήματος θα υπολογίζεται φόρος 20% για τη διαφήμιση και ΦΠΑ 24%. Δεν υπάρχει πλέον αγγελιόσημο και δεν θα καταβάλλεται «προμήθεια» 10% για τους σκοπούς του ΕΚΟΜΕ. Προς δημοπράτηση θα μπαίνουν οι διαφημίσεις, οι χορηγίες και οι «τοποθετήσεις προϊόντων».

Τα στοιχεία των συμφωνιών θα παραμένουν απόρρητα, ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να ανακοινώνονται συγκεντρωτικά στοιχεία για το μέγεθος των πωλήσεων. Σύμφωνα με τα στελέχη του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, «για πρώτη φορά θα μάθουμε ποια είναι η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση».

Ο χρόνος εφαρμογής του σχεδίου είναι συνάρτηση των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν και της επικείμενης αδειοδότησης, σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες συμβάσεις Μέσων με διαφημιστικές εταιρείες. Το σύστημα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα το διαχειρίζεται η εταιρεία που θα κερδίσει τον διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί, με τους όρους της προκήρυξης να συντάσσονται ήδη. Το ΕΣΡ, κατά το Σύνταγμα, θα έχει αρμοδιότητα επί της λειτουργίας, ενώ θα υπάρχουν κυρώσεις για όποια εταιρεία δεν τηρεί τους όρους της σύμβασης που θα έχει συνάψει με το Δημόσιο.

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, Τηλεόραση Tagged With: "επιστροφές", media shops, διαφήμιση, ΕΣΡ, ηλεκτρονική πλατφόρμα

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Κούρσα για δύο, πρώτος ο ΣΚΑΪ
  • Αρνείται ασφάλιση στον Γιώργο Σγουράκη, συνδημιουργό του "Μονογράμματος" ο ΕΔΟΕΑΠ
  • Στις "Τυπολογίες": Η επόμενη μέρα στην TV, μετά την εξαγορά του Alpha από την Motor Oil
  • Στον Δημήτρη Κοντομηνά παραμένει το Channel 9
  • ΑΙΧΜΕΣ: Αγωνίες στο One, καφέ στο Ψυχικό
  • Σταματάει τις ενημερωτικές εκπομπές το One
  • Η επόμενη μέρα του Alpha
  • Τατιάνα Μπόλαρη για τη φωτογραφία ντοκουμέντο στα Εξάρχεια: «Όταν είδα τι είχα τραβήξει, ανατρίχιασα…»
  • Συν 477 φύλλα...

Τελευταιες αναρτησεις

  • Στον Δημήτρη Κοντομηνά παραμένει το Channel 9
  • Με 37,5 εκατ. ευρώ στη Motor Oil o Alpha
  • Η επόμενη μέρα του Alpha
  • Αλλάζουν το νόμο για τις τηλεοπτικές παραγωγές
  • Συνάντηση ΕΣΗΕΑ-ΔΣ ΕΡΤ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" "Πρώτο Θέμα" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ETV Forthnet Mega Nova Open Real FM Star «Καθημερινή» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ Πήγασος ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Αιχμές

**Τι χαμός είναι αυτός που γίνεται στο One; Μεγάλη αγωνία για τους ανθρώπους που είχαν ντυθεί και στολιστεί για να πάρουν εκπομπές το Σαββατοκύριακο και τις καθημερινές.   **Ποια σειρά θα μπορέσε να φέρει την επιτυχία των “‘Αγριων Μελισσών”; Η γκρίνια υπάρχει για μια από τις ελληνικές σειρές που ήδη μεταδίδεται, ενώ το “Final Four” […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" "Πρώτο Θέμα" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ETV Forthnet Mega Nova Open Real FM Star «Καθημερινή» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ Πήγασος ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.