• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Music and Media (14/2/2010)

16/02/2010

Η πρόσφατη συνάντηση της μουσικής βιομηχανίας στις Κάννες στην Midem είχε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία, με κυρίαρχη την τελείως αντίθετη στάση καλλιτεχνών και δισκογραφικών στο internet, και το τι εννοεί ο καθένας πειρατεία.

Οι δισκογραφικές εμφανίζονται κάθετες απέναντι σε οποιαδήποτε χρήση γίνεται χωρίς την ευλογία τους, όταν οι καλλιτέχνες φαίνεται να πιστεύουν ότι λίγη ελευθερία όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά τελικά βοηθά τη μουσική να φτάσει πιο μακρυά.

Πριν όμως προλάβουν να επιστρέψουν όλοι πίσω από τις Κάννες το Google προχώρησε σε μαζικό κλείσιμο μουσικών blog τα οποία για αρκετό καιρό δικηγόροι των δισκογραφικών κατέγγελαν ότι διακινούσαν παράνομα αρχεία.

Ανάμεσα σε αυτά που έκλεισαν ήταν και δεκάδες καταξιωμένα blog, τα οποία τα τελευταία χρόνια είχαν γράψει εκατοντάδες αξιόλογα άρθρα και κριτικές, τα οποία απλά πλέον δεν υπάρχουν. Αυτό δείχνει και πόσο εφήμερο μέσο είναι το internet – μπορεί κάποιος να διαγράψει ένα κομμάτι του παρελθόντος, σαν αυτό απλά να μην υπήρχε ποτέ.

Στα διάφορα θέματα που συζητήθηκαν εκεί, ενδιαφέροντα στοιχεία είδαν το φως της δημοσιότητας. Το πολυσυζητημένο Spotify, το οποίο ξεκίνησε από τη Σκανδιναβία και συνεχίζει στην υπόλοιπη Ευρώπη, έχει αρκετά εκατομμύρια χρήστες στη δωρεάν υπηρεσία του, και μόλις 250.000 στην συνδρομητική, το οποίο παρουσιάζουν σαν επιτυχία.

Μαζί τους δεν φαίνεται να συμφωνεί ο διευθυντής του We7, του μεγαλύτερου download service στην Αγγλία με περισσότερους από 2.500.000 πελάτες, ο οποίος δηλώνει ότι “μετέτρεψε περισσότερους πελάτες του We7 σε δωρεάν ακροατές του Spotify, από ότι σε δικούς του συνδρομητές”.

Την άποψη αυτή φαίνεται να συμμερίζεται ο Edgar Bronfman, διευθύνων σύμβουλος της Warner, ο οποίος λέει ότι “οι δωρεάν υπηρεσίες μετάδοσης μουσικής στο internet δεν αφήνουν θετικό οικονομικό αποτέλεσμα, και σε ότι αφορά στη Warner, απλά δεν πρόκειται να τις αδειοδοτήσει”.

Ακόμα πιο παραστατικά σε πηγαδάκι δημοσιογράφων δήλωσε ότι “η λογική του πάρε όλη τη μουσική δωρεάν και μετά με ένα-δύο προσφορούλες μπορεί να σε περάσουμε σε συνδρομή δεν λειτουργεί”.

Αυτό πιθανόν να δημιουργεί πρόβλημα όχι μόνο στις δωρεάν υπηρεσίες, αλλά και σε όσες θα ήθελαν να δοκιμάσουν συνδρομητικά μοντέλα με εξαιρετικά χαμηλές χρεώσεις, όπως αυτή που ετοίμαζε η Virgin Media, και στην οποία μόνο η Universal Music έχει υπογράψει. Το όνομα της Music Fish – κοντινό με το Jumping Fish του Cosmote.

Στην Midem η Vodafone ανακοίνωσε ότι σε πανευρωπαϊκό επίπεδο περισσότεροι από 450.000 χρήστες είναι συνδρομητές των μουσικών της υπηρεσιών. Αυτό το νούμερο μπορεί να ακούγεται μεγάλο από μόνο του, όμως δείχνει απογοητευτικό καθώς δείχνει ότι η χρήση είναι δεν ακουμπά ούτε το 1% των πελατών της.

Αντίστοιχα φαίνεται δυστυχώς να είναι τα μεγέθη και στις ελληνικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, και η μέχρι σήμερα χρήση ψηφιακών υπηρεσιών από το ελληνικό κοινό δεν φαίνεται να μπορεί να συγκριθεί με τις φυσικές πωλήσεις.

Οι πωλήσεις αυτές όμως συνέχισαν τη συρρίκνωση τους και το 2009. Έτσι ο τζίρος των εταιρειών που βρίσκονται στην IFPI έπεσε από τα 30 εκατομμύρια ευρώ το 2008, στα 25 το 2009, με μόνο θετικό γεγονός ότι τα έσοδα από συνεργασίες με τα έντυπα έδειξαν αύξηση πάνω από 50%.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: Google, Spotify, Vodafone, Warner

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Τρεις μήνες για εγγραφές συνδρομητών των φίλων του Ολυμπιακού στην Cosmote TV
  • Έρχεται σύγκρουση Nova-Cosmote TV για τη Euroleague
  • ΑΙΧΜΕΣ: ...Επέστρεφε
  • Οι αστέρες της Formedia TV του Αχιλλέα Νταβέλη
  • Συμφωνία ισχύος Ολυμπιακού- Cosmote TV
  • Πρεμιέρα για την ταινία «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο ΑΝΤ1+
  • Ανανέωση θητείας 4 γενικών διευθυντών στην ΕΡΤ
  • Η στελέχωση του Formediatv
  • Επιτροπές ΕΡΤ για τον κινηματογράφο

Τελευταιες αναρτησεις

  • Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η απόφαση για το 2% και τις 72 δόσεις στον ΕΔΟΕΑΠ
  • Στα 20 εκατ. ευρώ η κρατική διαφήμιση στις περιφέρειες
  • «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» για 3η σεζόν στην ΕΡΤ
  • «Κλειδωμένα» στο συρτάρι υπουργού της Λίνας Μενδώνη τα έσοδα πνευματικών δικαιωμάτων για τον Τύπο!
  • ΕΣΗΕΑ: Να επαναλειτουργήσει αμέσως το κανάλι της Σεμίνας Διγενή στο YouTube

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Τρεις μήνες για εγγραφές συνδρομητών των φίλων του Ολυμπιακού στην Cosmote TV
  • Έρχεται σύγκρουση Nova-Cosmote TV για τη Euroleague
  • ΑΙΧΜΕΣ: ...Επέστρεφε
  • Οι αστέρες της Formedia TV του Αχιλλέα Νταβέλη


MH XAΣΕΤΕ ΤΟ “ΠΑΡΟΝ” ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

**Είναι η εποχή των αλλαγών στις διοικήσεις και των μεγάλων επιστροφών. Στην πολιτική και το ποδόσφαιρο. Θα συμβεί,λοιπόν. Ετοιμαστείτε. **Ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ διαφημίζει τη νέα υπηρεσία ΑΝΤ1+ …σε στάσεις λεωφορείων του ομίλου Politis, μεταξύ καυσαερίου και μποτιλιαρίσματος. Ψηφιακή στρατηγική, έτος 2022. Ίσως και να ζήλεψε την ΕΡΤ που είχε προωθήσει  το “Φλερ(τ), επίσης, στις στάσεις. […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.