• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Music & Media (19/4/2010)

19/04/2010

Η κακή οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα έχει αναβάλλει πολλά σχέδια επιχειρηματιών γύρω από τη μουσική βιομηχανία. Μερικά από τα οποία έχουν σχέση με το internet και τις νέες τεχνολογίες φαίνεται να προχωρούν.

Ένα από αυτά είναι και η ελληνική έκδοση του MySpace, του οποίου την αντιπροσώπευση και προσαρμογή στα τοπικά δεδομένα έχει αναλάβει η εταιρεία 24Media.

Η εταιρεία αυτή είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις ελληνικών εταιρειών internet, με site όπως το Sport24 και το Contra, ενώ πρόσφατα είχε αναλάβει και την αντιπροσώπευση του DailyMotion, ενός ανταγωνιστικού προς το YouTube, site.

Μπορεί το MySpace στη χώρα μας να μην έκανε ποτέ την αίσθηση την οποία κατάφερε σε μερικές χώρες του εξωτερικού, όμως όταν μια τόσο επιτυχημένη υπηρεσία αποφασίζει να προχωρήσει σε συνεργασία με έναν τοπικό παίκτη για τη δική μας αγορά, είναι αν μη τι άλλο εξαιρετικά σημαντικό.

Η 24Media πέραν από κάποια λακωνικά status updates στο Facebook δεν έχει γνωστοποιήσει για το ποιά είναι τα σχέδια της για την Ελλάδα.

Ενδιαφέρον για τη χώρα μας δείχνουν και άλλες ξένες μουσικές υπηρεσίες, όμως το κακό οικονομικό κλίμα, και το ακόμα χειρότερο επικοινωνιακό τις κάνει να διστάζουν.

Το οξύμωρο είναι ότι αυτό ακριβώς το κλίμα κρατά τον κόσμο κλεισμένο σπίτι του, και έτσι παρατηρούμε αύξηση τόσο στην τηλεθέαση, όσο και στη χρήση του internet – γεγονός που τελικά το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό σαν πεδίο επενδύσεων.

Μπορεί το Public να αποχωρεί από την Βουλγαρία η οποία αντιμετωπίζει εξίσου σημαντικά προβλήματα με την Ελλάδα, αλλά την ίδια ώρα ο όμιλος έχει αποφασίσει να επενδύσει πάρα πολύ ενεργά στη νέα του αλυσίδα, τη Getitnow.

Επίσημη “spokeswoman” του νέου εγχειρήματος ΔΟΛ-Γερμανού είναι η Καλομοίρα, και η εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει σειρά εκδηλώσεων για να προωθήσει τα νέα καταστήματα.

Στα event έχουν αποφασίσει να στραφούν και αρκετοί από τους μεγάλους πελάτες, οι οποίοι κρίνουν ότι υπό τις παρούσες συνθήκες καμία άλλη μακροχρόνια δέσμευση δεν πρόκειται να τους διασφαλίσει για την αποτελεσματικότητα της.

Όσο λοιπόν και αν προκαλεί εντύπωση, όλες οι μεγάλες συναυλίες της χρονιάς έχουν εξασφαλίσει αρκετό καιρό τώρα εντυπωσιακά χορηγικά πακέτα. Από την επένδυση αυτή θα επωφεληθούν εμμέσως και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς οι περισσότεροι από τους πελάτες θα στηρίξουν τις χορηγίες τους και με προγράμματα επικοινωνίας.

Τις πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις έχει προγραμματίσει και πάλι η εταιρεία του Ντέμη Νικολαϊδη, η Eleven Concerts, η οποία μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη καλλιτεχνών, χορηγών, και τελικά του κοινού το οποίο έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από το επίπεδο των διοργανώσεων.
Rihanna, Aerosmith, Cranberries, και μερικά ακόμα σημαντικά ονόματα θα κυριαρχήσουν στο χώρο των ζωντανών εκδηλώσεων.

Ο Φοίβος τον φλέρταρε αρκετό καιρό, ο Πουνέντης όμως κατάφερε να τον πείσει και να τον κλείσει. Ο λόγος για τον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος υπέγραψε νέο δισκογραφικό συμβόλαιο μετά από περισσότερο από 10 χρόνια συνεργασίας με τη Sony, η οποία δηλώνει εξαιρετικά δυσαρεστημένη για την απόρριψη αυτή.

Λίγες ακόμα μετακινήσεις θα πρέπει να τις περιμένουμε, αυτή τη φορά ίσως από την πλευρά πολυεθνικών οι οποίες έχουν αποφασίσει να επενδύσουν ξανά στο τοπικό ρεπερτόριο, αυτή τη φορά όμως στο εναλλακτικό.

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: DailyMotion, Eleven, Facebook, MySpace, Public

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη
  • Μία θορυβώδης αποχώρηση από το "Survivor"
  • Η στελέχωση του Formediatv
  • «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» για 3η σεζόν στην ΕΡΤ
  • Πρεμιέρα για την ταινία «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο ΑΝΤ1+
  • Συνεργασία DPG Digital Media - Digital Minds

Τελευταιες αναρτησεις

  • ΑΙΧΜΕΣ: Ψάχνει για συνδρομητές ο ΑΝΤ1+
  • Δεν φτάνει το τηλεοπτικό σήμα στην Κρήτη
  • Αύξηση κεφαλαίου για το Star
  • Αυξημένη χρηματοδότηση για την νέα ταινία του Σ. Γκορίτσα από την ΕΡΤ
  • «Ναι» του ΣτΕ στο ΕΣΡ… χωρίς κλήρωση θητείας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη


MH XAΣΕΤΕ ΤΟ “ΠΑΡΟΝ” ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

Ο ΑΝΤ1 δεν έχει ανακοινώσει ως σήμερα συνδρομητές για την υπηρεσία ΑΝΤ1+. Τα πρώτα νούμερα δεν είναι τα αναμενόμενα και ως εκ τούτου… Γιατί, άραγε, μια τηλεοπτική υπηρεσία, που διαφημίζεται στις …στάσεις και δεν έχει επαρκές περιεχόμενο, δεν έχει απήχηση. Μετά τη “Γέφυρα” στο  ANT1+ ακολουθεί ο “Φίλος”, το “Σώσε με” και μετά η σειρά […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.