• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Music & Media (28-3-2010)

31/03/2010

Σχετικά με την καινούργια μόδα των νέων κυκλοφοριών album από εφημερίδες, και σε απάντηση της δήλωσης γνωστής καλλιτέχνιδος ότι “τα περίπτερα σώζουν από την πειρατεία”, λάβαμε ένα ενδιαφέρον μήνυμα από στέλεχος του χώρου της μουσικής βιομηχανίας το οποίο και δημοσιεύουμε.

“Ήμουν κολλημένος στην κίνηση, και άκουγα ένα ακόμα διαφημιστικό μιας εφημερίδας, υπενθυμίζοντάς μου να αγοράσω το κυριακάτικο φύλλο, με το καταπληκτικό νέο άλμπουμ ενός Έλληνα καλλιτέχνη.

Με πολύ φυσικό τρόπο απλά αναρωτήθηκα ποιος θα είναι προς πώληση την επόμενη Κυριακή – και εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι αυτή η πρακτική με τις νέες κυκλοφορίες, είναι σε πλήρη αντίθεση με τον τρόπο που οι δισκογραφικές εταιρείες έχουν λειτουργήσει όλα αυτά τα χρόνια.

Τι εννοώ: Μέχρι τώρα, ο μηχανισμός της δισκογραφικής εταιρεία δούλευε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, για τη δημιουργία ενός προωθητικού πλάνου, το οποίο υλοποιούταν σε μια περίοδο αρκετών εβδομάδων ή τις περισσότερες φορές και μηνών, και το οποία σταδιακά δημιουργούσε πωλήσεις.

Αυτή η μακρά, αποδεδειγμένη και αποτελεσματική διαδικασία ήταν μια συνεχής αμφίδρομη σχέση μεταξύ του προσωπικού της δισκογραφικής εταιρίας, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλων εταιρειών (δισκοπωλείων, χορηγών κτλ.), και μέσω αυτού ο καλλιτέχνης συνεχώς ήταν παρών, το άλμπουμ αργά αργά παρουσιαζόταν, κομμάτι με κομμάτι προς το κοινό, δημιουργούταν ένας ενθουσιασμός, και ένας μύθος γεννιόταν ή αν υπήρχε, ενδυναμωνόταν.

Το υποπροϊόν αυτής της διαδικασίας ήταν ότι έκτιζες αξία τόσο στον καλλιτέχνη όσο και στο άλμπουμ, εξασφαλίζοντας έσοδα από πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, για τα επόμενα χρόνια.

Αυτή η διαδικασία είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε σήμερα μια τεράστια μουσική βιομηχανία, και όχι απλά μια δισκογραφική βιομηχανία.

Όλα αυτά, τις τελευταίες εβδομάδες έχει πλήρως διαγραφεί.

Αυτό που βλέπω είναι ότι μια διαδικασία που διαρκούσε ένα ολόκληρο χρόνο, περιορίζεται σε ένα promo πέντε ημερών πριν από την κυριακάτικη έκδοση, και αυτό είναι όλο – τίποτα άλλο.

Μέσα σε πέντε ημέρες το κοινό πρέπει να έρθει σε επαφή με ό, τι συνήθως έπαιρνε μήνες. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, και εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όλη η «μαγεία» που περιβάλλει τη μουσική και ένα νέο album, τεχνητά περιορίζεται από εμάς σε ένα promo μιας εφημερίδας.

Αμέσως μετά όλοι εστιάζουν στο επόμενο project – τι άλλο μπορούμε να πουλήσουμε στα ανεύθυνα στελέχη εφημερίδων τώρα, ας επικεντρωθούμε σε αυτό και εγκαταλείπουμε ο,τιδήποτε άλλο.

Όταν εισπράττουμε σε μια ημέρα τα μελλοντικά έσοδα ενός έτους, πρέπει να συνειδητοποιούμε ότι αυτό που μπορεί να χάνουμε είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό. Πιστεύω ότι πετάμε μια τεράστια αξία που δημιοργούσες τις βάσεις για αμέτρητους τρόπους εκμετάλλευσης και αποζημίωσης όλων μας (δισκογραφικές, συνθέτες, στιχουργοί, τραγουδιστές) για την προσπάθεια που καταβάλλαμε.

Νιώθω ότι αυτό είναι καταστροφικό για όλους μας, δεν τιμούμε τις βασικές αρχές του τι κάνουμε, αν στο τέλος πετάμε με αυτό τον τρόπο τα δημιουργικά έργα ανθρώπων.”

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media, Uncategorized Tagged With: Music & Media

Διαβαστε και τα παρακατω

  • ΑΙΧΜΕΣ: Η έρευνα για το Action24 συνεχίζεται, η "Τούρτα" τελείωσε
  • Δύο νέα μέλη στο ΔΣ της ΕΡΤ
  • ΑΙΧΜΕΣ: Vodafone εναντίον WIND-Nova για μετοχικές αλλαγές στη United/BC Partners
  • Ενδιαφέρον Star για Σκορδά
  • Στον "Σασμό" ο Στέλιος Μάινας!
  • Πως θα λειτουργεί ο ΑΝΤ1 μετά την επιστροφή του Γ.Λεβέντη
  • Ενοποίηση πληροφοριακών συστημάτων στην ΕΡΤ με διαγωνισμό
  • ΣΥΡΙΖΑ: "Κατρακυλάει η ΕΡΤ"
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το HBO Max στη Vodafone TV και ο Τσακαλώτος στην ΕΡΤ
  • Νέος Πρόεδρος της SuperLeague o Βαγγέλης Μαρινάκης

Τελευταιες αναρτησεις

  • Η COSMOTE TV με τον Στέφανο Τσιτσιπά στον τελικό της Μαγιόρκας
  • Στις “Τυπολογίες” μαζί με το “Παρόν”: Αλλάζει η καταμέτρηση της τηλεθέασης
  • Κατάθεση ερώτησης βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για εξομοίωση ασφαλισμένων ΕΔΟΕΑΠ με τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ
  • Παίρνουν το σπίτι της Ιωάννας Κολοβού την 1η Ιουλίου
  • ΝΔ: Υπάρχει “κοινωνική διάσταση” στην περίπτωση της Ιωάννας Κολοβού

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • ΑΙΧΜΕΣ: Η έρευνα για το Action24 συνεχίζεται, η "Τούρτα" τελείωσε
  • Δύο νέα μέλη στο ΔΣ της ΕΡΤ
  • ΑΙΧΜΕΣ: Vodafone εναντίον WIND-Nova για μετοχικές αλλαγές στη United/BC Partners
  • Ενδιαφέρον Star για Σκορδά
  • Στον "Σασμό" ο Στέλιος Μάινας!


MH XAΣΕΤΕ ΤΟ “ΠΑΡΟΝ” ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

Σε εξέλιξη η έρευνα της Deloitte επί των οικονομικών του Action 24, σε συνέχεια της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το σταθμό από τους Δημήτρη Μπάκο και Γιάννη Καϋμένακη. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στη μετοχική σύνθεση  της εταιρείας του Διονύση Παναγιωτάκη. Ενώ οι εταιρείες  συνδρομητικής τηλεόρασης “καίγονται” για να διατηρηθεί “παγωμένος” ο  ειδικός φόρος […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.