• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Music & Media (2/8/2010)

02/08/2010

Το κλείσιμο της Fnac δεν φαίνεται ότι επηρεάζει ουσιαστικά τη λειτουργία των δισκογραφικών, καθώς ο τζίρος που πραγματοποιούσαν δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικός, ενώ οι καθυστερήσεις στις πληρωμές των τελευταίων μηνών είχαν προετοιμάσει το έδαφος για αυτό που συνέβη.

Αυτό που φαίνεται όμως να τις ανησυχεί, είναι το γεγονός ότι τα Public που καλούνται να καλύψουν το κενό, δεν φαίνονται διατεθιμένα να επενδύσουν πιο σοβαρά στο κομμάτι της μουσικής. Σε όλα τα σημεία η μουσική καταλαμβάνει ένα πάρα πολύ μικρό κομμάτι, ενώ έχει γίνει σαφές ότι ο Πάνος Γερμανός δεν είναι διατεθιμένος να επενδύσει προκειμένου αφενός να επανδρώσει καταλληλότερα τα τμήματα, αφετέρου να δημιουργήσει καταλόγους με βάθος αλλά και με κινδύνους να σου μείνουν στα χέρια.

Όμως οι πολυεθνικές έχουν αρχίσει πλέον να αντιλαμβάνονται σε διεθνές επίπεδο ότι θα πρέπει να αλλάξουν πρακτικές και ότι αν θέλουν το προϊόν τους να βρίσκεται παντού, θα πρέπει οι ίδιες να αλλάξουν λογικές και να γίνουν πθο ευέλικτες.

Οι περισσότεροι κλάδοι βιομηχανίας κάτι τέτοιο το έχουν αντιληφθεί εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, και η στρατηγική τους εστιάστηκε στο να έχουν μεγάλη διανομή και παρουσία, πράγμα που σήμαινε όχι μόνο παρακαταθήκη, αλλά μέχρι και διαχείριση και γέμισμα ραφιού.

Το γεγονός ότι οι πωλήσεις των δισκογραφικών συρρικνώνονται τις ανάγκασε να εξετάσουν τα αντίστοιχα προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει και άλλοι κλάδοι, και προσέφυγαν σε στελέχη με αντίστοιχη εμπειρία, τα οποία αναμένεται να φέρουν τα πάνω κάτω στο λιανεμπόριο μουσικής.

Θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι πριν το τέλος του έτους αρκετές πολυεθνικές θα ξεκινήσουν να δοκιμάζουν παρακαταθήκες ευρείας κλίμακος, κάτι που στη χώρα μας εφαρμόζει με απόλυτη επιτυχία ο Κώστας Γιαννίκος.

Από το παιχνίδι αυτό φαίνεται ότι θέλει να μείνει έξω η Universal, η οποία θεωρεί ότι λόγω του καλού νέου ρεπερτορίου της, μπορεί να ορίζει η ίδια πως λειτουργεί η αγορά.

Δυστυχώς αρκεί όμως ένα κακό εξάμηνο για να καταλάβει ακόμα και μια τόσο δυνατή εταιρεία πόσο πολύ εξαρτάται από τον κατάλογο και το πόσο αυτός είναι ανεπτυγμένος στα σημεία λιανικής.

Το digital πάντως κομμάτι της Universal σε διεθνές επίπεδο επιδεικνύει γρήγορα αντανακλαστικά. Προσφατα ανακοίνωσε ότι αδειοδοτεί και την ελληνική έκδοση του DailyMotion, ενός site παρόμοιου με τοYouTube, το οποίο στη χώρα μας αντιπροσωπεύει η 24media.

Θυμίζουμε ότι η ίδια εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα και την ελληνική έκδοση του MySpace, με απογοητευτικά όπως μαθαίνουμε μέχρι στιγμής αποτελέσματα στο κομμάτι της κίνησης, του awareness, αλλά και της συμμετοχής νέων καλλιτεχνών.

“Κουρδίσματα” προωθούν οι θιγόμενοι σταθμοί σε κάποια κομμάτια της μεθοδολογίας της μέτρησης ακροαματικότητας ραδιοφώνων. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτα που θέλουν να αλλάξουν δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το πως συλλέγονται δεδομένα (λόγος για τον οποίο “σταυρώνουν” τη Focus), αλλά το πως τελικά αυτά θα παρουσιάζονται.

Επειδή καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, μπορούμε να υποθέσουμε ότι οι αλλαγές που προτείνονται έχουν δοκιμαστεί πάνω στα υφιστάμενα μη-ανελυμένα δεδομένα της Focus, και αν παρουσιαστούν με άλλο τρόπο θα ευνοήσουν αυτούς που προφανώς τα προτείνουν!

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: Music & Media Tagged With: DailyMotion, Fnac, Public

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη
  • Μία θορυβώδης αποχώρηση από το "Survivor"
  • Η στελέχωση του Formediatv
  • «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» για 3η σεζόν στην ΕΡΤ
  • Συνεργασία DPG Digital Media - Digital Minds
  • Πρεμιέρα για την ταινία «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο ΑΝΤ1+

Τελευταιες αναρτησεις

  • ΑΙΧΜΕΣ: Ψάχνει για συνδρομητές ο ΑΝΤ1+
  • Δεν φτάνει το τηλεοπτικό σήμα στην Κρήτη
  • Αύξηση κεφαλαίου για το Star
  • Αυξημένη χρηματοδότηση για την νέα ταινία του Σ. Γκορίτσα από την ΕΡΤ
  • «Ναι» του ΣτΕ στο ΕΣΡ… χωρίς κλήρωση θητείας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • Ο νέος χάρτης των τηλεοπτικών μεταδόσεων-Τι θα δείχνουν Cosmote TV και Nova
  • Νίκος Σταθόπουλος: Γιατί η BC Partners βάζει λεφτά στην Ελλάδα
  • ΑΙΧΜΕΣ: Μετά την επίσκεψη Πιερρακάκη , ήρθε και η απόφαση επιδότησης για το "Έτερος Εγώ"
  • Ο Τελικός του Conference League  Ρόμα – Φέγενορντ στην ΕΡΤ
  • Αγωγή 300.000 ευρώ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» από τον Β.Μαρινάκη


MH XAΣΕΤΕ ΤΟ “ΠΑΡΟΝ” ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

Ο ΑΝΤ1 δεν έχει ανακοινώσει ως σήμερα συνδρομητές για την υπηρεσία ΑΝΤ1+. Τα πρώτα νούμερα δεν είναι τα αναμενόμενα και ως εκ τούτου… Γιατί, άραγε, μια τηλεοπτική υπηρεσία, που διαφημίζεται στις …στάσεις και δεν έχει επαρκές περιεχόμενο, δεν έχει απήχηση. Μετά τη “Γέφυρα” στο  ANT1+ ακολουθεί ο “Φίλος”, το “Σώσε με” και μετά η σειρά […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μάκης Κουρής Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.