• Εφημερίδα Παρόν
  • Το blog του Μάκη Κουρή
  • Αγοράστε την ψηφιακή έκδοση Παρόν
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • Ανακοινώσεις
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

“Μένουμε σπίτι 2” με διαφήμιση αποκλειστικά στην TV

28/10/2020

Με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν οι Στέλιος Πέτσας και Θόδωρος Σκυλακάκης ποσό 2.000.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ κατευθύνεται στους ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς γενικής στόχευσης της χώρας για να αντιμετωπιστεί με διαφημιστικά μηνύματα η διάδοση της πανδημίας. Η αγορά του διαφημιστικού χρόνου θα γίνει από ανάδοχο εταιρεία και  μετάδοση των μηνυμάτων θα γίνει “κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων”.  Η απόφαση έρχεται στην πραγματικότητα να διορθώσει το κομβικό σφάλμα της προηγούμενης καμπάνιας, όπου και το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων κατευθύνθηκαν στις ιστοσελίδες που κατά κύριο λόγο  λειτουργούν αντιγράφοντας το ΑΠΕ και όχι στους τηλεοπτικούς σταθμούς  που ανέλαβαν το βάρος της ενημέρωσης. 

Ο αποκλεισμός των υπολοίπων ΜΜΕ από τη νέα απόφαση δημιουργεί πλήθος νέων ζητημάτων που θα φανούν στη συνέχεια και θα προκαλέσουν και νέα κρίση στον κλάδο.

Η καμπάνια στην ιδιωτική TV και την ΕΡΤ 

-Η παρούσα εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης αφορά στη μετάδοση μηνυμάτων από τους πανελλαδικούς ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της ανώνυμης εταιρείας «Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.)» και τους τηλεοπτικούς σταθμούς των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου («Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης») κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

Το σχέδιο

Η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:

-Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για τη μετάδοση τηλεοπτικών μηνυμάτων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, για τα οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί υπεργολάβος επιλογής του αναδόχου.

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τον τρόπο, τη θέση προβολής, το ή τα «κοινά – στόχο» της συγκεκριμένης εκστρατείας ή του συγκεκριμένου μηνύματος (ιδίως ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες και διαφορετικά ηλικιακά κοινά) και τη συχνότητα μετάδοσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, και την υλοποίηση του περιεχομένου της πρότασης της περ. Β) ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

 

Πόσα λαμβάνουν οι σταθμοί και η διαφημιστική

-. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των Ευρώ εκατόν είκοσι χιλιάδων (€ 120.000) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24%, ποσού Ευρώ είκοσι οκτώ χιλιάδων (€ 28.800), ήτοι συνολικά Ευρώ εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων (€ 148.800).

-. Η προϋπολογισθείσα δαπάνη προς κατανομή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανέρχεται έως το ποσό των Ευρώ ενός εκατομμυρίου τετρακοσίων ενενήντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων τριών και είκοσι δύο λεπτών (€ 1.492.903,22) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24% ποσού Ευρώ τριακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων διακοσίων ενενήντα έξι και εβδομήντα οκτώ λεπτών (€ 358.296,78) ήτοι συνολικά Ευρώ ενός εκατομμυρίου οκτακοσίων πενήντα μια χιλιάδων διακοσίων (€ 1.851.200).

-. Η συνολική δαπάνη για την εφαρμογή της παρούσας και τη διενέργεια της παρούσας εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης δεν θα υπερβεί το συνολικό ποσό των Ευρώ δύο εκατομμυρίων (€2.000.000) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. και καλύπτεται με έκτακτη οικονομική ενίσχυση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

-Η πληρωμή προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που υλοποιούν την εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 114 του ν. 4270/2014 από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με την ΓΔΟΥ του ιδίου Υπουργείου, κατόπιν βεβαίωσης του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, στον οποίο έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση 52434 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 4754/27.10.2020 και το πληρωτέο ποσό ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, σύμφωνα με την κατανομή της σχετικής δαπάνης ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, βάσει της σχετικής πρότασης του αναδόχου

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME, HOME-RIGHT, Τηλεόραση Tagged With: Covid-19, διαφημιστική εκστρατεία, ΕΡΤ, Θόδωρος Σκυλακάκης, ιδιωτική TV, Στέλιος Πέτσας

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ανανεώνεται η Cosmote TV
  • ΑΙΧΜΕΣ: Επόμενος σταθμός...Open;
  • «Άγριες Μέλισσες» και συνδρομητική TV από τον ΑΝΤ1
  • Κάθε βράδυ «Αυτός και ο Άλλος» στην ΕΡΤ
  • Μετακινούνται στη «νέα Cosmote TV»
  • Στο περίμενε οι εργαζόμενοι στο ΔΟΛ…
  • ΑΙΧΜΕΣ: Το "σιγά μην φοβηθώ" του Γ.Καπουτζίδη
  • Συμφωνία ΕΡΤ – Cosmote για τρεις τελικούς ποδοσφαίρου
  • ΑΙΧΜΕΣ: Και ελέγχων και ελεγχόμενος
  • To Mega ...on demand

Τελευταιες αναρτησεις

  • Έμφαση στο ελληνικό θεατρικό έργο και τις νέες παραστάσεις, στο Δεύτερο και το Τρίτο Πρόγραμμα
  • Στην κορυφή της τηλεθέασης οι «Άγριες Μέλισσες» και τον Φεβρουάριο
  • Το κανάλι της Heaven Music στο YouTube, ξεπέρασε τους 1.000.000 συνδρομητές
  • ΕΦΕ: Για την λογοκρισία
  • Νέα COSMOTE TV: 1 χρόνος λειτουργίας για τη Νο1 ελληνική streaming υπηρεσία

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ Πήγασος ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Το Παρον αυτης της κυριακης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Top Posts

  • Ανανεώνεται η Cosmote TV
  • ΑΙΧΜΕΣ: Επόμενος σταθμός...Open;
  • «Άγριες Μέλισσες» και συνδρομητική TV από τον ΑΝΤ1
  • Κάθε βράδυ «Αυτός και ο Άλλος» στην ΕΡΤ
  • Μετακινούνται στη «νέα Cosmote TV»


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






Οι Τυπολογίες στο Twitter

My Tweets

Αιχμές

**Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται στην ελληνική τηλεόραση.  Ο ΑΝΤ1 με τις “Μέλισσες” θεωρεί πως να προσθέσει και τη “Φάρμα” θα ανατρέψει τα δεδομένα για να περάσει μπροστά από τον ΣΚΑΪ που βλέπει να θριαμβεύει το “Survivor”. **Τα νούμερα του “Master Chef” στο Star ανεβαίνουν, ενώ o Alpha δεν μπορεί να ενισχύσει τα ποσοστά του. **Το Open […]

Παρόν

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ










Tags

"Real News" "Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea Forthnet Mega Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «Το ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς Νίκος Χατζηνικολάου ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ Πήγασος ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Σκάι Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

Τηλ 210-66.65.669
email [email protected]
fax +30-210-66.65.812

© Εφημερίδα Παρόν 2017
loading Cancel
Post was not sent - check your email addresses!
Email check failed, please try again
Sorry, your blog cannot share posts by email.